Учасники Міжнародної природничої гри «Геліантус -2017»
Звіт про проведення тижня природничих наук
(13.11 – 17.11 2017 )
Основною метою проведення тижня природничих наук є : виховувати любов до предметів природничого циклу; побачити учнів, у яких інтерес до природничих наук вже сформувався, привернути увагу тих школярів , які природничі науки не знають і цікавляться ними мало; розширити знання у різних галузях цих наук.
План проведення тижня
Дата |
Зміст |
Відповідальні |
13.11 |
Відкриття тижня. Святкова лінійка «Світ природничих наук». Конкурс плакатів. Малюнків, газет, презентацій (на протязі тижня) перегляд відеофільмів про рироду. (5 – 11 кл) |
Вчителі природничого циклу |
14.11 |
День хімії. Брейн – ринг «Хімія в нашому житті» ( 9 кл.). Вікторина «Цікава хімія» (7 кл) П’ятихвилинка «Борщівник – отруйна рослина » для учнів 7 – 11 класів. |
Вчитель хімії Король Г.В. |
15.11 |
День біології. Проведення Міжнародної природничої гри «Геліантус» (6 – 11 кл) |
Вчитель біології Богуш Т.М. |
16.11 |
День географії. Вікторина «Знай. Люби. Бережн» (6 кл). Брейн – ринг «Багатства нашого краю» |
Вчителі географії Мельник Г.В. Баранюк М.В. |
17.11 |
Відкритий захід «Доброго вам здоров´я » (3 – 4 кл) Закриття тижня . Підвелення підсумків. Нагородження переможців |
Вчитель біології Богуш Т.М. вчителі природничого циклу |
П’ятихвилинку «Борщівник – отруйна рослина » для учнів 7 – 11 класів провели учні 11 класу.
Для учнів 7 класів була проведена вікторина «Цікава хімія»
38 учнів школи прйняли участь в Міжнародній природничій грі «Геліантус -2017»
Для учнів 6 класів була проведена вікторина «Знай. Люби. Бережи.»
Учні 7 – б класу провели відкритий захід для учнів 3 – 4 класів «Доброго вам здоров´я»
Перегляд відеофільмів про природу.
П’ятихвилинка «Борщівник – отруйна рослина » для учнів 7 – 11 класів.
Відкритий захід «Доброго вам здоров´я»
Нетрадиційність форм проведення позакласних заходів під час тижня природничих наук, добровільна участь у ньому, відсутність жорстких обмежень у часі дають змогу педагогу та учням досягти вагоміших результатів, ніж на звичайному уроці. Адже масовим заходам властиві піднесеність, урочистість, яскравість. Вони залишають значний слід у свідомості й почуттях дітей, відтак мають велику навчально-пізнавальну та виховну цінність.
Отже, тиждень природничих наук охопив велику групу учнів, є дуже дієвою формою роботи.