Учасники Міжнародної природничої гри  «Геліантус -2017»

Звіт про проведення тижня природничих наук

(13.11 – 17.11 2017 )

  Основною метою проведення тижня природничих  наук є : виховувати любов до предметів природничого циклу; побачити учнів, у яких інтерес до природничих наук вже сформувався, привернути увагу  тих школярів , які природничі науки не знають і цікавляться ними мало; розширити знання у різних галузях цих наук.

                                           План проведення тижня

Дата

                           Зміст

Відповідальні

13.11

 Відкриття тижня. Святкова лінійка «Світ природничих наук». Конкурс плакатів. Малюнків, газет, презентацій (на протязі тижня)  перегляд відеофільмів про рироду. (5 – 11 кл)

Вчителі природничого циклу

14.11

День хімії. Брейн – ринг «Хімія в нашому житті»     ( 9 кл.).   Вікторина «Цікава хімія»  (7 кл)

П’ятихвилинка «Борщівник – отруйна рослина » для учнів 7 – 11 класів.

Вчитель хімії

Король Г.В.

15.11

День біології. Проведення Міжнародної природничої гри «Геліантус» (6 – 11 кл)

Вчитель біології

Богуш Т.М.

16.11

День географії. Вікторина «Знай. Люби. Бережн» 

(6 кл). Брейн – ринг «Багатства нашого краю»

Вчителі географії

Мельник Г.В.

Баранюк М.В.

17.11

Відкритий захід  «Доброго вам здоров´я » (3 – 4 кл)

Закриття тижня . Підвелення підсумків. Нагородження переможців

Вчитель біології Богуш Т.М. вчителі природничого циклу

П’ятихвилинку «Борщівник – отруйна рослина » для учнів 7 – 11 класів провели учні 11 класу.

Для учнів 7 класів  була проведена вікторина «Цікава хімія»

38 учнів школи прйняли участь  в Міжнародній природничій грі  «Геліантус -2017»

Для учнів 6 класів  була проведена вікторина «Знай. Люби. Бережи.»

 

Учні 7 – б класу провели відкритий захід для учнів 3 – 4 класів «Доброго вам здоров´я» 

Перегляд відеофільмів про природу.

П’ятихвилинка «Борщівник – отруйна рослина » для учнів 7 – 11 класів.

Відкритий захід «Доброго вам здоров´я»

     Нетрадиційність форм проведення позакласних заходів під час тижня природничих наук, добровільна участь у ньому, відсутність жорстких обмежень у часі дають змогу педагогу та учням досягти вагоміших результатів, ніж на звичайному уроці. Адже масовим заходам властиві піднесеність, урочистість, яскравість. Вони залишають значний слід у свідомості й почуттях дітей, відтак мають велику навчально-пізнавальну та виховну цінність.

 

    Отже, тиждень природничих наук охопив велику групу учнів, є дуже дієвою формою роботи.